blog shivuko cover

פייסבוק היא מכונת למידה. איך מלמדים אותה מי הקהל שלכם?

פייסבוק שינתה את שיטות העבודה עם הפלטפורמה, אלו שינויים דחופים שנעשו מאז 2018 אבל באים לידי ביטוי בצורה שכולנו מרגישים אותה במיוחד בשנה וחצי האחרונות, במיוחד מאז השינוי ב- ios14.

 

פייסבוק משתמשים בבינה מלאכותית שמזינה את מכונת הלמידה כך שהיא עושה ניתוח פרסונלי על קהלי היעד ומשם יכולה להבין אם זה הקהל הנכון שירצה להשתמש בשירותים שהמפרסם מציע. הנה כמה טיפים לעבודה:

  1. נכון שעבדתם עם צוות הפרסום שלכם על קהלים, פרסונות, אבל פייסבוק יכולה לשהות קהלים נוספים שיכולים להיות לקוחות שלהם, תנו למעכת לעשות את הלמידה הזו, בסוף היא תתמקד בקהל הממיר ביותר
  2. וידאו – ערך בוידאו הוא המלך. (פוסט קנבה מונפש, זה לא וידאו. סלחי לי קנבה אהובתי). על הוידאו צריך להיות עד 20% טקסט, 5 מילים כל פעם, פונט קריא וקצר. הכתוביות צריכות בעצם להנגיש את מה שהקריין.ית / מציג.ה אומרים. 
  3. ככל שהערך יותר רלוונטי לקהל האלגוריתם מקדם את התוכן יותר לקהל המתאים.

מאמרים נוספים