פרק ראשון בסדרה!
טלי הגיעה לארץ לביקור וחטפתי אותה לשני פרקים מעשירים, מעמיקים שכל בעל מעסק וקמפיינר באשר הוא שעובד עם השוק הישראלי – יעופו עליהם.
דברנו על אסטרטגיה, חימום קהלים, חיזוק מותג וכמובן על הצעת ערך ברור
איך מספרים סיפור במודעה ב-5-12 מילים ולא ב-200 מילים (אף אחד לא קורה את זה)
דברנו על פרק קודם וחשוב: עולם ללא עוגיות, אילו השלכות יש לכך על הפרסום:
כל מה שקשור לפרסום ללא רימארקטינג וללא דאטה.
בקיצור, פרק מעולה עם המון תובנות וזה שאחריו בכלל. פשוט לשבת ולערוך רשימה. כל מילה זהב.
כתבו לי כאן על כל שאלה שעולה לכן.ם וכמובן, שתפו את הפרק החשוב הזה, להאזנה: