ועידת Google Marketing Live 2022
בועידה שהתקיימה שבוע שעבר בשלישי 24.5.22, 9:00 שעון החוף המערבי, גוגל הראתה את ההתקדמות, התכניות והפיצ׳רים החדשים במערכות הפרסום.
בראש ובראשונה היה שיח על פרטיות ברשת, איך אפשר לכבד את המשתמשים, להפוך את האינטרנט לסביבה בטוחה יותר אבל כן למדוד את הפרסום, מתוך אמונה שהפרסום באינטרנט נותן לו ערך ותוכן. הכירו את הכלי:
My Ad Center
המשתמשים כבר יודעים שהפרסומות יגיעו, אז בואו נעשה אותן יעילות ומתאימות יותר עבור המשתמשים. בממשק תוכלו לקבוע אילו פרסומות רלוונטיות עבורכם, מאילו תחומים, תכנים, תדירות וכו׳
הנה כמה תוספות ושינויים חשובים שכדאי לכם להכיר:
- גוגל חיפוש
נתחיל עם הפיצ׳ר הבסיסי ביותר, החיפוש:
החיפוש עובר שדרוג: Multisearch
לא רק מודעות מילים, אלא מודעות המלוות עם תמונות [ולא רק במודעות שופינג].
בהמשך יושק פיצ׳ר שיוכל להוביל את הגולש היישר לעמוד הצ׳קאאוט כאשר בחר במוצר, כלומר בקליק 1 בלבד ולא את כל הפאנל.
2. בסרטוני פרסומת שירוצו כמודעות ביוטיוב תיהיה אפשרות לתייג מוצרים במודעה עצמה, בדומה לפוסטים ברשתות חברתיות
3. כלי Performance max – פלטפורמה המאפשרת ניטור, סנכרון בין חנויות אוף ליין ואונליין.
4. תהיה אפשרות לבצע אופטימיזציה פר מוצר ולא רק למודעות, תוכלו לקבל מידע על מתחרים שמריצים מוצרים דומים עם מאפיינים תחרותיים יותר.
5. תמיכה במוצרי ״תכניות נאמנות״ (חברות במועדון לקוחות) – יהיה פעיל בחנויות woo ושופיפיי
6. מציאות רבודה נכנסת למודעות של גוגל, תוכלו לצפות במוצר ב-360 מעלות כולל למקם אותו (רלוונטי יותר למוצרי עיצוב ורהיטים)
7. יצירת קשר מהמודעה עצמה- פיצ׳ר צ׳אט ושלל פיצ׳רים התומכים בשו״ת ושירות ללקוחות
8. יצירת כפתור לצ׳קאאוט מהיר מעמוד החיפוש עצמו