הפרק הזה יעסוק בעיקר על ההשפעה שיש לתקציבי ענק של הפרסום בבחירות. אפילו מפרסמי ענק לאמתחרים בהם
ניצול תקציב ענק בשזמן מאוד קצר גורם למפרסמים להוריד את הקמפיינים מהאויר כשבוע-10 ימים לפני הבחירות. בבורסה הזו יש מנצחים וזה לא העסקים הקטנים
אז מה לא לעשות בתקופת בחירות בקמפיינים שלכם:
שמות פוליטיקאים, להזכיר את המילה בחירות ופניה בגוף שני
אסטרטגיית התקציב שלכם צריכה להיות ברמת הקמפיין והמלצה שלי: שבוע לפני הבחירות פשוט לרדת מהאויר ולנוח, כי יש לכם את חגי נובמבר שבוע אחרי וגם לזה צריך להתכונן, האזינו בפרק הזה איך להתכנון לחגי נובמבר 22 :
לשחרור מודעה מריג׳קט צפו כאן בהדגמה:
זו ההודעה שמגיעה במייל, כדי לפתור את הריג׳קט יש ללחוץ על הכפתור manage ads

ואז מגיעים לאיזור account quality בביזנס מנג׳ר ושם מנהלים את המודעות הבעייתיות:

בלשונית Reversed תופענה המודעות שאושרו ועלו חזרה לאויר.
בהצלחה