איך הבחירות משפיעות על העסק שלכם ועל תקציבי הפרסום שלכם?

איך הבחירות האלו הולכים להשפיע על העסק שלכם?

הפרק הזה יעסוק בעיקר על ההשפעה שיש לתקציבי ענק של הפרסום בבחירות. אפילו מפרסמי ענק לאמתחרים בהם

ניצול תקציב ענק בשזמן מאוד קצר גורם למפרסמים להוריד את הקמפיינים מהאויר כשבוע-10 ימים לפני הבחירות. בבורסה הזו יש מנצחים וזה לא העסקים הקטנים

אז מה לא לעשות בתקופת בחירות בקמפיינים שלכם:

שמות פוליטיקאים, להזכיר את המילה בחירות ופניה בגוף שני

אסטרטגיית התקציב שלכם צריכה להיות ברמת הקמפיין והמלצה שלי: שבוע לפני הבחירות פשוט לרדת מהאויר ולנוח, כי יש לכם את חגי נובמבר שבוע אחרי וגם לזה צריך להתכונן, האזינו בפרק הזה איך להתכנון לחגי נובמבר 22 :

לשחרור מודעה מריג׳קט צפו כאן בהדגמה:

זו ההודעה שמגיעה במייל, כדי לפתור את הריג׳קט יש ללחוץ על הכפתור manage ads

ואז מגיעים לאיזור account quality בביזנס מנג׳ר ושם מנהלים את המודעות הבעייתיות:

בלשונית available for another review תופענה המודעות שאותן יש להגיש לבדיקה חוזרת. שימו לב לא להגיש לבדיקה ידנית את אותה מודעה יותר מפעמים, כדי לא לחסום את כל החשבון.

בלשונית Reversed תופענה המודעות שאושרו ועלו חזרה לאויר.

בהצלחה

מאמרים נוספים